RMA Service & Garantieafhandeling Voltixx / Sigenergy
Heeft u een product van Voltixx aangeschaft en vermoedt u een defect? Neem dan
contact op met onze serviceafdeling via ons online formulier of per e-mail: service@voltixx.be.
Hiermee wordt er een serviceticket voor u aangemaakt bij
Voltixx.
Ons serviceteam begeleidt u vervolgens met mogelijke oplossingen. Indien nodig zullen wij contact opnemen met Sigenergy voor verdere ondersteuning. Mocht het probleem niet worden opgelost met de voorgestelde stappen, dan onderzoekt Voltixx of het product binnen de garantie valt en of er een garantieclaim bij Sigenergy kan worden ingediend.
Garantieprocedure en RMA-aanvraag
Indien een garantieclaim wordt geaccepteerd, dient Voltixx een RMA-verzoek in bij Sigenergy. Pas na goedkeuring van dit RMA-verzoek door Sigenergy wordt het product onder garantie vervangen.
Belangrijke informatie voor een succesvolle garantieaanvraag
Om het garantieproces soepel en efficiënt te laten verlopen, ontvangen wij graag alle benodigde gegevens zo volledig mogelijk.
Aanvraag indienen: